Ankara Kalkınma Ajansı 2022 Yılı Uygulamalı Dijital Pazarlama Eğitimleri Başlıyor
Ankara Kalkınma Ajansı 2022 yılında Ankara'daki kurum ve kuruluşlara potansiyel müşterileri ile etkileşim kurma ve müşterilerin tam olarak ne aradıklarını öğrenme yeteneklerinin kazandırılması, küresel pazara erişim yollarının vaka analizleri ile uygulamalı olarak gösterilmesi amacıyla “Uygulamalı Dijital Pazarlama Eğitimleri” düzenlemektedir.
Ajansımız eğitimi alacak kişilere, dijital pazarlama ile ilgili detaylı bilgi aktarmayı, dijital pazarlama hakkındaki süreçleri ve uygulamaları ayrıntılı bir şekilde öğreterek hayata geçirmeye ve etkin bir şekilde kullanmaya yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Bu eğitim ile özel olarak katılımcılara dijital dünyaya uygun iletişim teknikleri ve stratejileri hakkında bilgi seti kazandırmak, verilerden yararlanarak dijital pazarlama stratejisi oluşturma ve planlama için vizyon kazandırmak, dijital pazarlama mecraları ve uygulama araçları hakkında pratik bilgi kazandırmak, uygulama ve vaka çalışmaları ile katılımcılarda dijital pazarlama ve sosyal medya yönetimi hakkında beceri geliştirmek hedeflenmektedir.
Eğitimin hedef kitlesi; dijital pazarlama alanında kendini geliştirmeyi hedefleyen, üniversite mezunu, başvuru tarihi itibarıyla 34 yaşını aşmamış kişilerdir.
Eğitim İçeriği
Konusunda uzman kişilerce gerçekleştirilecek eğitim kapsamında;
- Dijital Dünyada İletişim ve Pazarlama
- Dijital Pazarlama Stratejisi Oluşturma
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Temelleri
- Google Ads Reklamları
- Reklam Uzantıları
- Sosyal Medya Reklamcılığı
- Sosyal Medya Pazarlaması & İçerik Pazarlaması & Influencer Pazarlaması
konularında bilgiler sunulacaktır.
Eğitim süresince aşağıdaki uygulamalar da gerçekleştirilecektir:
- Hesap Açımı
- Kampanya Kurulumu
- Dönüşüm Kurma
- Analiz Araçları ile Veri Okuma
- Uygulama Ödevleri
- Uygulama Değerlendirmeleri
- Geri Bildirimler ve Tekrar Uygulamalar
Eğitimler uygulamalı olarak gerçekleştirileceği için katılımcıların kendi dizüstü bilgisayarları ile eğitime katılmaları gerekmektedir.
Eğitim Tarihi ve Süresi
9, 16, 23 ve 30 Haziran 2022 tarihlerinde (Perşembe günleri) olmak üzere toplam 4 gün (24 saat)
Eğitim sonunda katılımcılara katılım belgesi verilecektir. Katılım belgesi almaya hak kazanmak için eğitimlerin en az üçte ikisine katılım sağlanması ve verilecek uygulama ödevlerinin değerlendirilmesinde başarılı bulunulması gerekmektedir. Eğitimlere katılım 20 kişi ile sınırlı olup ücretsizdir.
Yer
Eğitimler, Ankara Kalkınma Ajansı'nın aşağıda adresi bulunan hizmet binasında gerçekleştirilecektir.
Aşağı Öveçler Mah. 1322. Cad. No: 11, 06460 Çankaya / ANKARA
Tel: (312) 310 03 00 | Faks: (312) 309 34 07 | bilgi@ankaraka.org.tr
Başvuru için 31 Mayıs 2022 saat 23.59’a kadar yukarıda yer alan "Katılmak İçin Başvur" sekmesinden ulaşılabilecek formun doldurulması gerekmektedir.
Programa katılmaya hak kazanan katılımcılara e-posta veya telefon yolu ile bilgi verilecektir.
- Dijital Dünyada İletişim ve Pazarlama ve Strateji Oluşturma (3 Saat)
Pazarlama'da Güncel Trendler ve Pazarlamanın Dönüşümü, Dijital Teknolojiler
Geleneksel Medya ile Dijital Medya Karşılaştırması
Tüketici Davranışları ve Segmentasyon
Pazarlama Kanalları ve Mecralar
İletişim Stratejileri ve Yeni İletişim Yolları
Marka Konumlandırma ve Geliştirme
Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz ve Raporlama
Strateji ve Stratejik Yönetimin Hedefi
Dijital Pazarlamada Stratejik Yaklaşım
Dijital Pazarlama için Başarılı Süreç Modeli
Hedefleri Belirlemek, Hedefe Uygun Planlama Yapmak
Veriyi Anlamlandırmak, Yönetmek, Kullanmak
İstatistiklerden Yola Çıkarak Dijital Pazarlama Stratejisi Oluşturmak
Dijital Medya Planlama, Satın Alma ve Optimizasyonu
Dijital Pazarlamada Başarı için Kritik Noktalar
- Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) Temelleri (3 saat)
Türkiye'deki İnternet Kullanımı ve Türkiye'deki Arama Motoru Kullanım Oranları
Google Arama Motoru Nasıl Çalışır?
Başlıca Google Algoritma Güncellemeleri
SEO Nedir? Avantajları ve Dezavantajları Nelerdir?
Teknik SEO’ya Genel Bakış
robots.txt Nedir?
sitemap.xml Nedir?
Anahtar Kelime Araştırması
Site içi (On-Page) SEO Faktörleri
- Meta Title (Sayfa Başlığı)
- Meta Description (Meta Açıklama)
- Görsel Optimizasyonu
- Heading Hiyerarşisi Önerileri
- Sayfa İçeriği
Off-Page SEO’da Neler Önemli?
Google Search Concole
Google Analytics
Başlıca SEO Araçları
- Google Ads Reklamları (3 saat)
Google Ads Nedir? Kimler Neden Kullanmalı?
Google Ads Reklam Türleri Nelerdir?
Adsense | Analytics | Tag Manager
Google Ads Nasıl Çalışır?
Anahtar Kelime ve TBM Ücretlendirmesi Nasıl Çalışır?
Anahtar Kelime Planlayıcısı ile Anahtar Kelime Analizi
Anahtar Kelime Eşleme Türleri; Geniş Eşleme
Negatif Anahtar Kelimeler
Google Ads'te Kampanya Oluşturma
Google Ads'te Reklam Grubu Oluşturma
Başarılı Bir Reklam Metni Nasıl Yazılır?
Google Ads'te Reklam Oluşturmak
Reklam İyileştirmeleri- Sol Sütun Mantığı Nasıl Çalışır?
Kampanya Ayarları
Yer ve Reklam Zaman Planlaması
Gelişmiş Teklif Ayarlamaları
- Reklam Uzantıları (3 saat)
Site Bağlantısı Uzantısı
Açıklama Metni Uzantısı
Ek Açıklamalı Snippet Uzantısı
Telefon Uzantısı
Yer Uzantısı
Uygulama Uzantısı
Potansiyel Müşteri Formu Uzantısı
Promosyon Uzantısı
Otomatik Reklam Uzantıları
Fiyat Uzantıları
Satış Ortağı Uzantıları
Resim Uzantıları
- Sosyal Medya Reklamcılığı (3 saat)
Facebook & Instagram Reklamları
Business Manager Nasıl Kullanılır?
Facebook Piksel Nedir? Ne İşe Yarar?
Sosyal Medya Reklam Türleri Nelerdir?
Reklam Kurarken Nelere Dikkat Edilmeli? En Sık Yapılan Hatalar
Reklam Kreatifleri Nasıl Kullanılmalı?
Hedef Kitle Nasıl Seçilir?
Olay Yöneticisi Nasıl Kullanılır?
Katalog Reklamlar (XML)
Faturalandırma
- Sosyal Medya Pazarlaması & İçerik Pazarlaması & Influencer Pazarlaması (3 saat)
Sosyal Medyada Kurumsal Durum Değerlendirmesi
Sektörel Sosyal Medya Analizi
Sosyal Medya Stratejisi Belirlemek & SM Yönetimi
İçerik Pazarlaması, Kavram Oluşturma
İçerik Pazarlaması, Kampanya Süreçleri & Yönetimi
İçerik Pazarlaması, Örnek Olaylar & Vaka İncelemeleri
E-Mail ve Mobil Pazarlama
- Google Analytics ve GTM (3 Saat)
Google Analytics'e Giriş
Google Analytics Nasıl Çalışır?
Google Analytics'i Ayarlama
Filtrelerle Görünümleri Ayarlama
Google Analytics Arayüzü
Genel Bakış Raporlarını Anlama
Raporları Paylaşma
Google Etiket Yöneticisi Oluşturma
GA Mülk Değişkeni Oluşturma
Veri Katmanını Anlama
Değişkenler, Tetikleyiciler, Etiketler
Değişkenler Nedir? Nasıl Kullanılır?
Tetikleyiciler Nedir? Nasıl Kullanılır?
Etiketler Nedir? Nasıl Kullanılır?
Yeniden Pazarlamayı Oluşturma
Dinamik Yeniden Pazarlama Oluşturma
- YouTube Kanal Yönetimi ve Reklamları (2 saat)
Youtube Nedir? Neden Değerlidir?
Youtube Hesap Açılımı ve Süreç Yönetimi
Youtube Video Yükleme
Youtube Reklamlarının Önemi ve İçerik
Youtube’da Reklam Nasıl Verilir?
Youtube Reklam Biçimleri Nelerdir?
Youtube Reklamlarında Hedefleme
Youtube Reklamlarında Teklif Stratejileri
Performans Max Reklamlarının Youtube’da Önemi
- SINAV (1 Saat)