Ankara Kalkınma Ajansı Kooperatifler için Marka Kimliği ve Pazarlama Mentorluk Programı Tamamlandı
Ankara Kalkınma Ajansı tarafından Ankara'da faaliyet gösteren kooperatiflerin marka kimliği ve pazarlama alanında kapasitelerinin geliştirilmesine yönelik uygulanan mentorluk programı tamamlandı. Mentorluk programı kapsamında, Beypazarı Kınalı Eller Kadın Kooperatifi ve Afşar Balam Kadın Kooperatifi ile marka kimliği, pazarlama araçları, sosyal medya ve web içeriklerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar gerçekleştirildi.
Program süresince her iki kooperatifin mevcut markaları için marka değer önerisi, hikayesi ve marka ögeleri oluşturuldu. Ürün-marka konumlandırma çalışması ekseninde hedef kitlesi belirlenen kooperatif markalarının kurumsal kimlik tasarımları yapıldı. Yapılan kurumsal kimlik çalışmaları doğrultusunda ambalaj ve etiketleri revize edilerek yeni ürün paketleri oluşturdu. Bunun yanı sıra, kooperatiflerin web siteleri ve sosyal medya sayfaları da güncellenerek, sosyal medya içerik stratejisi ve takvimi belirlendi.
Program kapanış toplantısı kapsamında, programa katılan kooperatiflerle bir araya gelen Ankara Kalkınma Ajansı Genel Sekreteri Dr. Cahit Çelik, program neticesinde elde edilen ürünlerin pazarlanmasında ve yeni marketlere ulaşması sürecinde de ajansın kurumsal iş birliklerine aracılık edeceğini belirtti. Aynı zamanda, Ankara'da faaliyet gösteren diğer kooperatiflerin marka kimliğini geliştirmesi ve ürün çeşitliliğini artırması konularında ajans desteklerinin süreceğini dile getirdi.