Ana içeriğe atla

T.C. Karacadağ Kalkınma Ajansı Personel Alım İlanı

5 Eylül 2011

Karacadağ Kalkınma Ajansı'na 25.01.2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete'de yayınlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; Diyarbakır ve Şanlıurfa Bölgesinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, esnek ve dinamik çalışabilen, yaratıcı ve analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendiliğinden iş yapabilme becerisine sahip, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına kolay uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan 2 (iki) Uzman Personel (Mimar, Ziraat Mühendisi), 1 (bir) İç Denetçi ve 3 Destek Personeli (Yönetici Asistanı, Bütçe ve Muhasebe Görevlisi, Büro ve Arşiv Görevlisi) alımı yapılacaktır.

Karacadağ Kalkınma Ajansı'nın merkezi Diyarbakır İli olup, Ajans'ın faaliyet alanını Diyarbakır ve Şanlıurfa İlleri oluşturmaktadır. Bu nedenle, sınavda başarılı olanlardan Ziraat Mühendisi Şanlıurfa'da görevlendirilecektir. Diğer personeller de Ajansın iş yükü dikkate alınarak bu illerden, Ajans'ın uygun göreceği herhangi birinde çalışacaktır. 

Başvuru Başlangıç Tarihi: 05.09.2011

Son Başvuru Tarihi: 21.09.2011

Sınav Tarihi: 03.10.2011

Başvuru Adresi: Karacadağ Kalkınma Ajansı İnsan Kaynakları Bürosu, Selahattini Eyyubi Mah. Urfa Bulvarı No: 15/A 21080 Bağlar/DİYARBAKIR

İnternet Adresi: www.karacadag.org.tr

Telefon: 0 (0412) 237 12 16-17

Faks: 0 (0412) 237 12 14

E-posta :mavci@karacadag.org.tr

Detaylı bilgi için tıklayınız.